9 augustus 2014

Super-elf

Alhoewel de animo onder de lezers lijkt af te nemen, ben ik wel weer van de partij. Ook dit jaar speel ik mee met de 'Coach van het jaar' competitie van de Leeuwarder Courant. Met een beperkt budget een team samenstellen door van alle Nederlandse voetbalclubs één speler te kiezen.... het lijkt makkelijker dan het in werkelijkheid is!

Ieder jaar denk je vooraf een prachtig elftal te hebben samengesteld, maar ieder jaar is het weer teleurstellend hoe sommige spelers presteren. Het is zaak om de 'verrassing van het seizoen' vanaf het begin in je team te zetten. Of ik die heb? Tsja, de tijd zal het leren. Ik ben begonnen met het volgende team.....


Gisteravond is de eerste wedstrijd (PEC Zwolle - FC Utrecht; uitslag 2-0) gespeeld. Zowel Ryan Thomas als Jens Toornstra scoorden helaas niet. Vanavond maar eens kijken of ik wat meer punten kan scoren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten