13 september 2014

Muziek van de week: U2

Afgelopen week kwam de nieuwe CD van U2 uit. Bono en Co. hebben de CD gratis beschikbaar gemaakt via iTunes. Dus voor de liefhebbers.... snel ophalen voordat het te laat is! Ik heb 'm inmiddels twee keer in zijn geheel geluisterd. Het is relaxte muziek, maar niet echt mijn smaak.

Een grote U2 fan ben ik ook nooit geweest trouwens. In een grijs verleden ben ik wel eens bij een concert van U2 geweest in Rotterdam (De Kuip) en dat was zeer zeker de moeite waard. Het moet begin jaren '90 zijn geweest, waarschijnlijk met de Achtung Baby tour, al weet ik dat niet zeker. Wat mij betreft was U2 toen al over hun hoogtepunt heen hahaha. De Rattle en Hum CD was en is wat mij betreft het hoogtepunt van de carrière van deze Ierse band.

Vandaag kies ik voor een nummer van de CD All That You Can't Leave Behind uit 2000, omdat het vandaag weer zo'n heerlijke nazomerdag is.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten