12 september 2014

Computer weigert dienst

Twee dagen zonder computer is voor een digiholic als ik een hele grote straf. Mijn tablet deed het nog wel, maar mijn PC.... ja, ik heb nog zo´n ouderwetse Personal Computer.... die wilde niet meer opstarten. Iets met de gebruikers interface of zoiets. In ieder geval wilde Windows niet doen wat ik van hem (of is het een haar?) vroeg.

Gelukkig heb ik wel wat verstand van computers, dus inmiddels heb ik het systeem weer aan de praat. Maar helaas heb ik nog wel even werk om alle programma's,instellingen en documenten weer terug te plaatsen. Want ik heb wel de harde schijf moeten formatteren....grrrrr!Heel veel tijd heb ik dit weekeinde niet, zoals het nu lijkt. Dat betekent dat ik aan deze blog waarschijnlijk helemaal niet toekom, maar ik beloof jullie dat ik dat snel zal goedmaken. Voor nu wens ik u allen een fijn weekend toe. Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten